2013. október 27., vasárnap

4. - Halloween

    Belley V.

                                            Halloween 


   Ebben az évben is ugyanúgy készültem a Halloween-ra, mint tavaly. Már megszokottá vált a csajokkal a pizsiparty az év ezen éjjelén. Beöltözünk és csapunk egy jó kis csajos partit. Fiúk kizárva! Eléggé sokat készülődtem erre az estére. Úgy döntöttem, hogy szombaton tartom. Pénteken este születésnapon voltunk hivatalosak és mivel így illik, el is mentünk. Azon estén buli volt a kisvároskánk romkocsmájában. Oda is benéztünk, ezért is indult picit nehézkesen a szombat reggel. Egész nap takarítottam és diszítettem. A parti csak este nyolctól kezdődött. Mikor mindenki megérkezett, ettünk, ittunk, mulatoztunk. Jól éreztük magunkat. Erre az alkalomra keresgéltem a neten pár szórakoztató játékot. Ezeket örömmel próbáltuk ki. Aztán eszünkbe jutott, hogy nézzünk horror filmet. A film eléggé ijesztő volt. Utána rémtörténeteket meséltünk egymásnak. Nekem ennyi is elég volt ahhoz, hogy ne tudjak aludni… Kitalálták, hogy ugorjunk ki egyet a temetőbe éjfélkor. Mivel én voltam a házigazda, kicsit félve, de belementem. Egész héten gyomoridegem volt és most is furcsa érzésekkel vágtam neki a temető felé vezető útnak. Nem mondtam senkinek sem, hogy rossz előérzetem van, nem akartam, hogy más is féljen. Az út eléggé szórakoztató volt, ijesztgettük egymást és sokat nevettünk. Nem is volt semmi gond, addig, ameddig nem vettünk észre valami furcsa dolgot. Egy sírhely ki volt ásva. Gondoltuk,hogy ez semmiség, lehet, hogy meghalt valaki és másnap temetik. Aztán észrevettük a feliratot: „Katherine Woods” , ő volt Cassie nagymamája. Ekkor aztán igazán megijedtünk. Ez lehetetlen! Úgy döntöttünk, hogy majd holnap visszajövünk és megnézzük, mi történhetett. A haza vezető utat futva tettük meg. Otthon, mikor már biztonságban éreztük magunkat, Cassie elkezdett mesélni nekünk. Láttuk már előbb is, hogy őt nem viselte meg a dolog annyira. Elmesélte a családja történetét és hogy tudta, egyszer eljön az a nap, mikor ez megtörténik, ahogyan azt is, hogy sokáig nem tarthatja majd titokban. Cassie nagymamája  egy ősi boszorka, az édesanyja és ő is szintén azok. Mikor a nagymamáját bezárták ebbe a sírba, ő még kisgyerek volt, ezért őt választották a megmentőnek. Cassie tizenhatodik születésnapján, ami november elsején volt, a nagymamája visszatérhet, ha ő elkezdi használni erejét. Az egész család szerette volna,  hogy a nagyi visszatérjen és megmentse Castlewoodot a mi kis városunkat. Ezért is Cassie tegnap használatba vette erejét. A mamája visszatért és még ezek után jönnek a bajos gondok. Azért mesélte el nekünk ezt az egészet, hogy tudjon megvédeni. Sajnos a történet további felét nem mesélhette el, de reménykedünk benne, hogy nem lesz nehéz átvészelni ezt a kialakult helyzetet. Az este további részét próbáltuk szórakoztatóan, viccesen eltölteni, nem is gondolva a kint leselkedő veszélyekre. Jó kis halloweeni partink lett a végére. Másnap hazamentek a csajok és én kitakarítottam a szobámat. Közben kaptam egy üzenetet  Cassitől, hogy amilyen gyorsan csak lehet legyek a romkocsmában. Gyorsan öltöztem és indultam is. Nem volt annyira messze, hiszen a városközpontban lakunk mi is. A többiek is ott várakoztak már.

Nincsenek megjegyzések :